Daedo Nederland

Daedo Nederland, taekwondo

Hier onder staan de algemene verkoop-, leverings- en betalingsvoorwaarden van Daedo Nederland gevestigd te Oss en ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Den Bosch
onder nummer: 16052591. Als u bij Daedo Nederland artikelen bestelt, verklaart u zich akkoord met de bepalingen in deze algemene voorwaarden.
 
1. Algemeen
Onderstaande verkoop-, leverings- en betalingsvoorwaarden zijn van toepassing op al onze leveringen en diensten. Op alle rechten en plichten voortvloeiend uit deze voorwaarden is uitsluitend Nederlands recht van toepassing. Bij geschillen gelden de Nederlandse algemene voorwaarden boven de vertaalde Duitse of Engelse versie.
 
2. Prijzen
Alle prijzen zijn in euro’s, inclusief BTW en exclusief verzendkosten.
 
3. Verzendkosten
De bijdrage in de verpak- en verzendkosten bedragen in Nederland € 6,95 per zending ongeacht het gewicht en aantal artikelen. De bestelling zal altijd als pakket verzonden worden, zodat het pakket te traceren is via Track&Trace.
 
4. Betaling
Na een bestelling wordt u doorgeleid naar de betalingsomgeving waar u het totaalbedrag van de bestelling kunt voldoen.
 
5. Levering
Alle artikelen worden z.s.m. (meestal de volgende werkdag) verzonden maar zeker binnen 5 werkdagen (maandag t/m vrijdag) na ontvangst van de betaling. Mocht hier om welke reden dan ook van worden afgeweken, dan wordt u hiervan op de hoogte gebracht. Daedo Nederland is niet aansprakelijk voor vertraging in bezorging, verlies of beschadiging door Post NL. De meeste artikelen zijn uit voorraad leverbaar, anders staat erbij wat de levertijd is.

6. Ontbinding van overeenkomst
Daedo Nederland heeft het recht om de uitvoering van uw bestelling op te schorten, dan wel de overeenkomst, zonder rechtelijke tussenkomst te ontbinden. Wij zullen u hiervan schriftelijk op de hoogte stellen en het door u overgemaakte bedrag terugstorten.

7. Retourneren
Als de maat van uw artikel niet goed is, dan kunt u dit artikel ruilen. Ruilen vindt plaats op basis van gedeelde portokosten. D.w.z. u stuurt het om te ruilen artikel op uw kosten terug naar Daedo Nederland en wij sturen op onze kosten een nieuw artikel naar u.
Bent u, ondanks dat wij ons uiterste best doen u een goed artikel te leveren, om welke reden dan ook, niet tevreden dan mag u uw bestelling of een deel ervan binnen zeven dagen retourneren. Verzendkosten van het retourneren zijn voor uw rekening. Na ontvangst van uw retourzending maken wij het bedrag excl. verzendkosten zo spoedig mogelijk over op uw bank- of girorekening. Indien u als klant een door ons toedoen een verkeerd artikel heeft ontvangen, zijn de kosten voor retourneren voor Daedo Nederland en sturen wij u zonder kosten het juiste artikel.
Uitverkoopartikelen worden niet retour genomen.
Wij vragen u te allen tijde, voordat u een artikel retourneert of om wilt ruilen vooraf per e-mail contact met ons op te nemen. Hierin vermeldt u het factuurnummer en de reden waarom het product niet aan uw verwachtingen voldoet.
De artikelen worden niet teruggenomen of geruild indien:
• De kleding gedragen of gewassen is.
• U zelf heeft geprobeerd een gebrek te herstellen
• De eventuele originele verpakking ontbreekt.
• U niet van te voren per mail uw retourzending aanmeldt.
• De artikelen afgeprijsd zijn.

8. Aansprakelijkheid
Deze site is door Daedo Nederland met de grootste zorgvuldigheid samengesteld. Daedo Nederland is echter niet aansprakelijk voor de gevolgen van onjuiste of onvolledige informatie op de site
Daedo Nederland kan niet aansprakelijk gesteld worden voor enige schade, zowel lichamelijk, materieel of immaterieel, die het gevolg zijn van gebrekkig functioneren of verkeerd gebruik van de door Daedo Nederland verkochte artikelen.
Daedo Nederland is niet aansprakelijk voor onopzettelijke typ- en drukfouten waardoor een foutieve verkoopprijs op de site staat. Wij zijn gerechtigd deze fout te allen tijde te herstellen.

9. Privacy
Alle persoonsgegevens worden uitsluitend gebruikt voor de afhandeling van de
bestelling en zullen nooit aan derden ter beschikking worden gesteld. Hiervan
uitgesloten is Post die wij inschakelen om de bestelling bij u af te
leveren. In dit geval worden alleen de noodzakelijke gegevens verstrekt.
 
10. Klachten/vragen
Heeft u vragen en of klachten ten aanzien van de artikelen en of aflevering
neem dan zo spoedig mogelijk contact met Daedo Nederland op.
Wij proberen de vraag zo snel mogelijk te beantwoorden en de klacht op te lossen.
Daedo Nederland streeft naar tevreden klanten.
 
11. Copyright
Niets uit deze webpagina mag worden gekopieerd, opgeslagen en/of verspreid
worden zonder schriftelijke toestemming van Daedo Nederland.

Vergelijk artikelen


U heeft geen artikelen ter vergelijking.

Wishlist


U heeft geen artikelen in u wishlist.

Bestsellers